O nas
ZNMR ENGINE PART
Reprezentujemy międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.
Firma swymi początkami sięga lat 90-tych XX wieku, kiedy to utworzona i uruchomiona została nasza pierwsza linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek. Od tego czasu, dzięki swojemu doświadczeniu i rozwojowi twardo ugruntowaliśmy swoją pozycję na rynku. Kolejnym krokiem było uzyskanie Certyfikatu ISO 9001:2000, dzięki czemu możliwa stała się wielowymiarowa współpraca z producentami silników oraz dostawy na rynek pierwotny (OEM). Dzięki wysokim standardom produkcji, jakości naszych produktów oraz solidnemu partnerstwu stało to się bazą dla naszej produkcji, i stanowi już ponad 50% naszej ogólnej aktywności.
Linię produkcyjną, a tym samym ofertę poszerzamy stale i stopniowo. Obecnie zajmujemy się również produkcją pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.
Dziś roczna produkcja samych bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy między innymi pojazdów dla motoryzacji, przemysłu i rolnictwa z rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Firma swymi początkami sięga lat 90-tych XX wieku, kiedy to utworzona i uruchomiona została nasza pierwsza linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek. Od tego czasu, dzięki swojemu doświadczeniu i rozwojowi twardo ugruntowaliśmy swoją pozycję na rynku. Kolejnym krokiem było uzyskanie Certyfikatu ISO 9001:2000, dzięki czemu możliwa stała się wielowymiarowa współpraca z producentami silników oraz dostawy na rynek pierwotny (OEM). Dzięki wysokim standardom produkcji, jakości naszych produktów oraz solidnemu partnerstwu stało to się bazą dla naszej produkcji, i stanowi już ponad 50% naszej ogólnej aktywności.
Linię produkcyjną, a tym samym ofertę poszerzamy stale i stopniowo. Obecnie zajmujemy się również produkcją pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.
Dziś roczna produkcja samych bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy między innymi pojazdów dla motoryzacji, przemysłu i rolnictwa z rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.